För huvudstadens hemlösa är tidningen Situation Sthlm ofta början på en väg tillbaka in i samhället. Men det har blivit svårare att synas på stadens gator, och svårare att sälja tidningen. Tillsammans med våra säljare startades därför ett projekt med syftet att få dem att synas bättre, hålla sig varma och känna sig trygga – allt med grund i deras vardag på Stockholms gator.


Ladda ner presskit  

In English

För huvudstadens hemlösa är tidningen Situation Sthlm ofta början på en väg tillbaka in i samhället. Men det har blivit svårare att synas på stadens gator, och svårare att sälja tidningen. Tillsammans med våra säljare startades därför ett projekt med syftet att få dem att synas bättre, hålla sig varma och känna sig trygga – allt med grund i deras vardag på Stockholms gator.  


ALLA INBLANDANDE I PROJEKTET HAR STÄLLT UPP IDEELLT.

STORT TACK TILL:


Tack till alla andra säljare som varit med och påverkat, röstat och stöttat.

Volt Reklambyrå
Fotografiska
Beckmans
Fristads
Situation Stockholm